Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Γιατί κύριε λιμενάρχη;



Παρασκευή 4-7-2013. Περίπου στις 7 το απόγευμα περιμένοντας το καθυστερημένο SeaJet, όταν εμφανίζεται το μαύρο citreon της φωτογραφίας με οδηγό το αρχιερατικό επίτροπο κ. Φανερό, ο οποίος ανενόχλητος από το κλιμάκιο του λιμενικού σώματος το οποίο ήταν παρόν, πέρασε προκλητικότατα  μέσα στον προβλήτα που έδενε σε λίγα λεπτά το ταχύπλοο. Γιατί κύριε προϊστάμενε του λιμεναρχείου Τήνου τέτοια διακριτική μεταχείριση; 

1 σχόλιο:

  1. Μην απορείτε φίλοι γιατί όπως αποδεικνύεται,ο προϊστάμενος του υπολιμεναρχείου μας πρέπει να έχει"ΜΠΑΡΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ".
    Γιατί,πως εξηγείται να μην έχει απαντήσει μέχρι σήμερα, στο παρακάτω έγγραφό μου,ο Διοικητής του που εδρεύει στην Σύρο, αφού μάλιστα έχει κοινοποιηθεί στους ανωτέρους του;



    ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ 6ηςΠΕΡΙΦ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
    ΘΕΜΑ:Απάντηση στην διευκρινιστική σας απάντηση επί της αναφοράς παραπόνων μου της 3-6-013.



    Κύριε διοικητή, ειλικρινά με εξέπληξε και με αγανάκτησε η πέραν των ορίων της δεοντολογίας,απροκάλυπτη αυθαίρετη και δογματική ενέργειά σας, ΧΩΡΙΣ προηγουμένως, ως οφείλατε,να διαπιστώσετε με κάποια ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ διοικητική εξέταση,αν οι αιτιάσεις μου έχουν αντικειμενική υπόσταση.
    Δεν μπορώ να εξηγήσω,πώς εσείς,με βαθμό πλοιάρχου και από την θέση που σας εμπιστεύθηκε ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος και κατεπέκταση ο Ελληνικός Λαός,ενεργήσατε σκανδαλωδώς, έξω από τα όρια του νόμου και της ηθικής δεοντολογίας,για να δικαιώσετε, αυθαίρετα όπως προείπα,ένα υφιστάμενό σας, απαξιώνοντας και διαψεύδοντας έτσι,την προσωπικοτητά μου και την προθεσή μου να υπηρετήσω το κοινό συμφέρον, που περίπου 40 χρόνια υπηρετώ ανιδιοτελώς και αιρετός,παράλληλα με την εργασία μου ως Οδοντίατρος στο νησί μου.
    Σας διαψεύδω ευθέως και δηλώνω ότι, ΟΣΑ υποστήριξα στην αναφορά μου είναι αληθή και δεν επιτρέπω σε κανένα όσο ψηλά κιάν βρίσκεται,να με αμφισβητεί και να απαξιώνει,την προσωπικότητά μου,που με συνεχή αυτοκριτική,και προσπάθεια κτίζω συνεχώς μέχρι σήμερα.
    Η ζωή με έμαθε να μην είμαι απόλυτος γιατί πάντα υπάρχουν οι δύο όψεις του νομίσματος.
    ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Ο ανήφορος και ο κατήφορος είναι ο ΙΔΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ.
    Παρακαλώ τους συναρμόδιους στην ιεραρχία, στους οποίους κοινοποιείται το παρόν αλλά και το προηγούμενο, για τις δικές τους ενέργειες,ώστε να αποκατασταθεί η αλήθεια η νομιμότητα και τελικά η εύρυθμη λειτουργία της ΚΥΡΙΑΣ ΠΟΡΤΑΣ του νησιού μας που είναι το έξω και το μέσα λιμάνι μας.
    Τονίζω ότι δεν είμαι πολιτικός καριέρας και το μόνο που ζητώ για τον τόπο μου είναι να τον σέβονται και να τον υπηρετούν οι ΑΡΧΕΣ της πολιτείας μας.

    Ένας ΤΗΝΙΑΚΟΣ πολίτης που τον εξέλεξαν οι συμπολίτες του για να τους υπηρετεί .

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗΣ πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου ΤΗΝΟΥ ΑΝΔΡΟΥ

    Όσο για το συμβάν που αναφέρεστε,ΡΩΤΗΣΤΕ τον Κ ΦΑΝΕΡΟ, πώς καταφέρνει και έχει ασυλία και τον φοβούνται ακόμα και οι λιμενικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή