Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Ανεμομαζώματα (Ιούνιος 2013, Αρ. 4)

«πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη…»
Γούντυ Άλλεν

Αετοφωλιά, 26/05/2013

Δύσκολα πια τα ανεμομαζώματα! Δεν φτάνει που δεν μπορείς να διαλέξεις, πρέπει να το στείλεις και σε δικηγόρο πριν το δημοσιεύσεις… Και άντε μετά να πάρεις και την έγκριση του κόμματος!

Πρέπει όμως να μάθω να είμαι υπομονετικός: Στην τελευταία προς Τηνίους επιστολή διάβασα πως πρέπει να περιμένω τον χρόνο που θα καθορίσει ο δήμος για την αντίδρασή μου.

Αυτά βέβαια στο κομμάτι του νησιού μακριά από το λιμάνι. Αν κάνεις πως κατεβαίνεις κατά προβλήτα μεριά… Μικρός δεν ήξερα τι ήταν ο καταπέλτης στα πλοία. Άλλο φανταζόμουν. Εύχομαι πάντως να ήταν όπως φανταζόμουν για να με πετάνε όταν δένει το πλοίο από εκεί και να μην χρειάζεται να κατεβαίνω όπως όλοι οι υπόλοιποι. Που καιρός για μπλεξίματα… Να σε πάρει καμία απάντηση εκεί που περπατάς αμέριμνος να τρέχεις! Οι λαλίστατοι όμως στο γραφείο τύπου με απογοήτευσαν: Δεν παίρνουν το μέρος κανενός! Κι εγώ που νόμιζα ότι είχαν στριμωχτεί και ότι θα έπρεπε να δυσαρεστήσουν κάποιον… Κοίτα που πάντα υπάρχει λύση!

Μιλώντας νωρίτερα για τον νεαρότερο εαυτό μου, άντε να με ψήσεις πριν δέκα χρόνια ότι θα γίνονταν λέει καυγάς για ζωήλατο όχημα στην Τήνο. Ούτε για το μνημόνιο βέβαια μου πέρναγε από το μυαλό όπως εξελίχθηκε, αλλά από τους ολυμπιακούς αγώνες και μετά μύριζε λίγο πανωτόκια στον αέρα όσο να πεις…

Μετά την Φαίη, τον Γιώργο, την Μάγια και τ΄άλλα παιδιά, ήρθε και ο Κωστάκης, ο εποχιακός! Αυτός ναι! Από μόνος του φέρνει ανάπτυξη στο νησί. Ίσως και λίγο καθίζηση. Για το πολιτικό εκτόπισμα γράφω μην με παρεξηγείτε. Αλλά σας τα λένε όλοι οι παραπάνω (και χιλιάδες άλλοι: Άννα, Μαίρη και ο μακρύς κατάλογος των προσωπικοτήτων δεν έχει τέλος) ότι το νησί είναι ακατέργαστο, ανεξερεύνητο, αμόλυντο, εσείς που να το εκτιμήσετε. Για περίμενε όμως, μήπως δεν τα λένε σε σας; Μήπως τα λένε σε άλλους που δεν ξέρουν ώστε να μας διαφημίσουν; Ή τέλος πάντων να αυτοδιαφημιστούν (μα δεν περνά από το μυαλό σας;)

Αυτά στην νότια πλευρά του νησιού. Στην βόρια είναι πιο ήσυχα τα πράγματα αν εξαιρέσεις βέβαια τις παραλίες. Από τον βοριά το περιμένανε το κύμα, από το νοτιά ήρθε… Δεν ξέρω εσάς, εμένα όμως με στενοχώρησε λίγο: Τα λίγα απογεύματα που πέρασα από εκεί, ούτε ναρκωτικά έπεσαν στην αντίληψή μου ούτε κάτι άλλο σχετικό με αυτά που ακούγονται (και σίγουρα οι αγελάδες δεν σταμάτησαν να κατεβάζουν γάλα στο λιβάδι!). Κι έτσι όμως να ήταν νομίζω θα έπρεπε να είχε επέμβει η αρμόδια αρχή και όχι ένας ιδιώτης. Επίσης θέλω να πιστεύω πως στο δεύτερο θέμα με τις καταγγελίες για παρανομίες δεν θα μείνει στα όρια της Μεγάλης Άμμου. Διαφορετικά πρόκειται απλά για υποκρισία εφόσον μόλις μια και δυο παραλίες δίπλα γίνεται της παραλίας...

Από την ακροθαλασσιά στο βουνό και πιο συγκεκριμένα στον Μαρλά που βγάζουν ανακοινώσεις για τις υποψήφιες θέσεις για την εγκατάσταση του ΧΥΤΥ (και καλώς πράττουν). Ένα περίεργο πράγμα όμως! Κιχ! Άμα βγάζει «διαλόγους» το Ξάνεμο γίνεται της παραλίας… (θα την κρατήσω την έκφραση!). Κάποιος μου ψιθύρισε στο αυτί μόλις ένα στοίχο: Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μ@^&*!

Όχι πως δεν με έχουν πει, και σίγουρα όχι πως θίγομαι: Άντε όμως να μου εξηγήσεις ότι δεν πρέπει να κάθομαι να επιχειρηματολογώ για το αντίθετο!

Και εφόσον ξεκαθάρισα πως βρίσκω χρόνο για χάσιμο, να έρθω στον πολιτευτή Κυκλάδων ΝΔ (τι τίτλος και αυτός, άλλοι γράφουν μισθωτός και ξεμπερδεύουν): Μας τα λέει αλλά εμείς, εκεί, αντιμνημονιακοί… Στο τελευταίο του σχόλιο, από αυτά που συνηθίζει και που κατέχουν το θεϊκό σχέδιο, διακρίνει κανείς μια μομφή προς τους δύο «αριστερούς» εταίρους της συγκυβέρνησης ΠαΣοΚ και ΔημΑρ. Κι εκεί που νόμιζε κανείς πως είναι όλα ρόδινα στο τρίο της πιστής εφαρμογής του προγράμματος (τηλεοπτικού τελευταία), διαβάζουμε «Συγκυβέρνηση σημαίνει συνευθύνη»: Μα καλά ρε ανεύθυνοι του μνημονίου; Δεν μπορείτε να σοβαρευτείτε λίγο; Πόσες κόκκινες γραμμές θα βάλετε πια, ούτε η αμερικάνικη σημαία…

Δεν ξέρω αν φταίει ο παρατεταμένος νοτιάς και η υγρασία αλλά ή μου φαίνεται ή κάπου διάβασα και κείμενο από τον δημοτικό σύμβουλο Σ. Ορφανό. Κοχλάζει η αντιπολίτευση!

Αντιπολίτευση και μάλιστα όχι στείρα, αφού αυτή θα έχει αποτελέσματα σε αντίθεση με την δική μου, ξεκίνησαν και οι πλοιοκτήτες. Σε ανακοίνωσή τους προς τους δημάρχους που μας δημοσιεύτηκε, είναι ξεκάθαρο: κόφτε τις απαιτήσεις. Αυτό βέβαια δεν εξυπηρετεί καθόλου τους δημάρχους και το μνημονιακό δόγμα  της τοπικής αυτοδιοίκησης περί άδειων ταμείων. Τώρα πως γύρισε μέσα σε τρία χρόνια για να ρίξεις γυναίκα από το «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» και «ξέρεις πόσα ξέρω και κάνω εγώ» στο «ε, ότι μπορούμε κάνουμε» αρνούμαι να δεχτώ. Βέβαια αρνούμαι να δεχτώ και ότι τελικά η δεύτερη στάση είναι η συνετή κατά ΣΚΑΪ. Εμένα και τα δύο της απελπισίας μου μοιάζουν: Οι συγκυρίες άλλαξαν, οι άνθρωποι όχι!

Συγκυρία ή όχι, οφείλω να το πω: Είμαστε πια πρωταθλητές! Ακολούθησε βέβαια το γνωστό όπως πάντα: «-Είναι δικά μου τα έργα», «-όχι είναι δικά μου», αλλά δεν μας πτοεί. Άλλωστε οι πολίτες δεν εξυπηρετούμε τον κρατικό προϋπολογισμό με τις εισφορές μας, τακτικές και έκτακτες, δεν συνεισφέρουμε στα δημοτικά τέλη, δεν τους εκλέγουμε για να διαχειρίζονται το ΔΗΜΟΣΙΟ χρήμα... Της παραλίας σας!


ΥΓ: Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ο Τριαντάφυλλος καθυστερεί την παρέμβασή του και μου λείπει! 

1 σχόλιο:

  1. Η στήλη είναι αυστηρώς ακατάλληλη για συμπολιτευόμενους ανώνυμους αναγνώστες. Θα πρέπει να μπει στην ονομασία της το αναγνωριστικό σήμα Χ.

    Κοινώς, Χ-ανεμομαζώματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή