Σχετικά

Εναλλακτικός ιστότοπος για την Τήνο και όχι μόνο, εκτεθειμένος σε μέρος που το προσβάλλει ο άνεμος και ορατός από όλους

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Το Δρακονήσι δεν πωλείται...

Την οργή και την αγανάκτηση του Δημάρχου, γνώρισαν η Τρόικα εξωτερικού αλλά και εσωτερικού σχετικά με την πώληση του Δρακονησίου. Οι πρώτες αντιδράσεις: Ο κ. Κουβέλης, αντιλαμβανόμενος το μένος, ανασκεύασε και έθεσε το Δρακονήσι κόκκινη Γραμμή για την Δ.ΕΙΜ.ΑΡ. Ο Κ. Βενιζέλος (που βρίσκεται και πολιτικά στον ίδιο χώρο με τον Δήμαρχο) αποφάσισε σε ένδειξη διαμαρτυρίας να κόψει ακόμη μια ακτίνα. Ασφαλώς και θα νομοθετήσει πρωτού προβεί σε κάποια πράξη διαμαρτυρίας για να είναι καλυμένος. Ο Σαμαράς προτείνει ισοδύναμα μέτρα αντί της πώλησης του νησιού. Ενδεικτικά από την Συγγρού ακούγεται η πώληση της ΕΥΔΑΠ νήσων Α.Ε. και το εξαήμερο εργασίας! Η Ε.Ε. ετοιμάζει απαντητική επιστολή στον Δήμαρχο και τον προειδοποιεί για έξοδο από το ευρώ.



ΥΓ: Σε ένα τόπο που οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται εδώ και 2 χρόνια σαν αριθμοί, είναι φυσιολογικό οι άρχοντες να καταλήγουν νούμερα!

9 σχόλια:

  1. ξανεμε απο το να το παιζεις επαναστατης ξερολας και ειρωνας κανε κατι για το καλο του τοπου οπως ολοι . εχεισ ενα blog κατακρινεις συνεχεια δηλαδη ολα λαθος τα κανει ο δημαρχος ??? δεν εχω δει μια καλη κουβεντα σου ποτε . και στο κατω κατω σεβασου αν μπορεις βεβαια την ψηφο του τηνιακου μην τον υποτιμας !!! τεμπελη .... και οκνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ Η ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝΙΑΚΟΥΣ ..ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ .ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΤΗΝΙΑΚΩΝ.ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΥΟΔΗΜΑΡΧΟΥ

      Διαγραφή
    2. ελα ρε ελεφαντα εχεις και μνημη !!! στον τεμπελη μιλησα τι πεταχτηκες εθιξα τους τεμπεληδες και νευριασες;;; αντε δουλεψε λιγο !!!

      Διαγραφή
  2. τώρα αυτό σε τι απαντά; σου αρέσει ο διάλογος ή προτιμάς να τεμπελιάσεις μαζί μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν ημουν σαν εσας θα μου εφταιγαν ολα οπως και εσας , δυστυχως για εσενα δεν γεννηθηκα βολεμενος και εμαθα να δοθλευω και να βγαζω το ψωμι μου αντιθετα με εσενα που σου φταιει ο δημαρχος ο περιφεριαρχης και πρωθυπουργος για ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγγνώμη, δεν έχω κουράγιο να συνεχίσω την κουβέντα μαζί σου. Πάντα θαύμαζα τους δασκάλους και τους καθηγητές μου, που είχαν την υπομονή στις χίλιες που δεν καταλαβαίναμε να επαναλαμβάνουν το μάθημα χίλιες μια. Προτιμώ να μήνεις με την εντύπωση πως ξέρεις με ποιόν κάνεις αυτό τον μικρό (να τολμήσω;) "διάλογο". Εγώ σου υπόσχομαι, κάθε μέρα που περνάει, να κάνω περισσότερη αυτοκριτική αναφορικά με την οκνηρία μου και τις εμμονές μου με τον εκάστοτε άρχοντα. Θα είμαι αισιόδοξος και θα αποδέχομαι όποιον επιλέγει η πληοψηφία. Δεν θα απαιτώ τίποτε πλέον αυτού που μου αναλογεί: Τη δυνατότητα να χαίρομαι, να θαυμάζω για όσα απλόχερα μου προσφέρουν οι άρχοντες και για το μεγαλείο της πλάσης. Σ' ευχαριστώ και 'σένα και την σημερινή βροχή. Εσένα γιατί μου δείχνεις το δρόμο προς την αδράνεια και την βροχή γιατί...
    Δεν σου υπόσχομαι να μην τεμπελιάζω - θα το κάνω στον χρόνο που δεν με απασχολείς με τα διδακτικά σου σχόλια.

    Ένας ρομαντικός ανώνυμος που έχει το σύμπλεγμα να συνδιαλέγεται με μη πεπερασμένους αριθμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε ανώνυμε χωρίς τόνους (...), ο τόνος βρίσκεται 2 πλήκτρα αριστερά του Λ! Το πατάς αμέσως πριν από το φωνήεν που θέλεις να τονίσεις! Στα σύμφωνα δεν μπαίνει τόνος.
    Θα ήθελα να κάνω τα σχόλιά σου θέμα, αν μου το επιτρέπεις κιόλας. Από αυτά που έγραψες, δεν σου κρύβω πως εκπλήσσομαι που με ξέρεις αλλά και ότι αγαπάς τόσο τον δήμαρχο που βγήκες να υπεαρπίσεις εκείνον και όχι τον εαυτό σου και την επιλογή σου. Πες μας όλα εκείνα που διακρίνεις στα θετικά της θητείας (10ετούς + 8 σε άλλες θέσεις) και σε κάνουν να θέλεις να ασχοληθείς μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ' αρχην παρανοησες δεν υπερασπιζομαι τον δημαρχο με ονομα (κροντηρας) υπερασπιζομαι τον θεσμο του δημαρχου οποιος και αν ηταν οσο για την θητεια του δεν μπορω να τον κρινω γιατι δεν την γνωριζω..... Αλλα για να ειναι 10 χρονια δημαρχος κατι θα εχει κανει δεν μπορει οσο για τους τονους δεν μου χρειαΟντε αν σε πειραζει που δεν τους βαζω δεν ξαναγραφω οσο για το θεμα που θες να αναπτυξεις δεν θα ηθελα σε ενα blog με λαθος νοοτροπια να ασχοληθει μαζι μοθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φίλε μου, οι τόνοι δεν με ενοχλούν, απλά είναι αισθητικό πρόβλημα καθώς και καταστρεπτικό μακροπρόθεσμα για αυτή τη γλώσσα
    επιτήθεσαι πολύ όμορφα όμως ξεφεύγεις από τις ουσιαστικές ερωτήσεις με αοριστολογίες. δεν σου κρύβω πως εκπλήσσομαι που υπάρχουν ακόμη και σήμερα (εκ καιρώ μνημονίου) συμπολίτες μου που αποδίδουν ευθύνες δεξιά και αριστερά. Σου λέω λοιπόν, έστω πως αποδέχομαι όλα αυτά που μου αποδίδεις - κακή νοοτροπία, τεμπελιά, προκατάληψη, και τόσα άλλα με τα οποία με στόλισες (χωρίς να μου έχεις σφίξει μια φορά το χέρι...), μπορείς να μου πεις, πως γιατί είμαστε στην σημερινή κατάσταση; Μπορώ εγώ ο ανίκανος να έχω δημιουργήσει αυτό το τεράστιο πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή